• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
معاون عمرانی استانداری گیلان گفت:

بهره برداری بیش از ۹۰۰ طرح در گیلان

  • کد خبر : 1508
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
بهره برداری بیش از ۹۰۰ طرح در گیلان
معاون امور عمرانی استاندار گیلان از افتتاح ۹۲۳ طرح با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه در هفته دولت سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین /به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،، عباس صابر، معاون امور عمرانی استاندار گیلان گفت: هفته دولت امسال، ۹۲۳ طرح با ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان هزینه در استان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: از این تعداد طرح، ۶۹ طرح با بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی، برای ۸۹۹ نفر شغل دایم ایجاد کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه ۸۱۰ طرح هفته دولت امسال در گیلان مربوط به دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ طرح مربوط به شهرداری هاست، گفت: ۶۹۰ واحد مسکن مهر، ۶ هزار و ۱۲۸ واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، احداث ۳۱۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی، هرکدام در قالب یک طرح به بهره برداری خواهند رسید.

عباس صابر افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵۷ طرح با هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده که با طرح‌های هفته دولت، طرح‌های افتتاح شده در گیلان به هزار و ۸۰ طرح خواهد رسید.

او با اشاره به رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط بحرانی ابتلا به ویروس مرگبار کرونا در گیلان، گفت: طرح‌های بزرگ، در سفر استاندار گیلان به برخی شهرستان‌ها به صورت متمرکز به بهره برداری می‌رسند، تا از تجمع مردم برای افتتاح این طرح‌ها جلوگیری شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات ستاد‌های ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا و تاکید استاندار، حفظ سلامتی مردم اهمیت و اولویت بسیاری دارد و امسال طرح‌های هفته دولت با توجه به محدودیت‌های کرونایی افتتاح می‌شوند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=1508
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.