• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

برگزاری کارگاه طراحی پوستر به مناسبت گرامیداشت میرزا کوچک خان جنگلی در رشت

  • کد خبر : 5581
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
برگزاری کارگاه طراحی پوستر به مناسبت گرامیداشت میرزا کوچک خان جنگلی در رشت
گیل نوین/گیلان آئین افتتاحیه کارگاه پوستربه مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، سازمان فرهنگی ، ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت صبح امروز ششم آذر ۱۴۰۰در سالن جلسات شاهد برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/بابک اسکندری دبیر هنری کارگاه پوستر در افتتاحیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار گیل نوین در رشت گفت : در این کارگاه ۱۵ نفر از طراحان برجسته استان به عنوان شرکت کننده حضور دارند و آثار بدست آمده در این کارگاه در قالب ۱۵ اثر در گالری شهری در فضای عمومی شهر رشت اکران می شود.

اسکندری هدف از برگزاری این کارگاه پوستررا پاسداشت نام میرزا و پرداختن به نماد میرزا به عنوان شخصیتی که برند ملی گیلان است وموضوعاتی که تاکنون به آن پرداخته نشده بود در این کارگاه همزمان با یکصدمین سالگرد این شهید روحانی و مبارز انجام می شود.
دبیر هنری کارگاه پوسترافزود: شرکت کنندگان بصورت کارگاه محور با توجه به صحبت های اساتید در این کارگاه کارشان را اجرایی می کنند.
وی گفت:دکتر گلناز همام ، استاد مهیار بیجاری و جناب ذوالفقار پور از اساتید حاضر در این کارگاه هستند.
اسکندری اذعان داشت :ماحصل آثار شرکت کنندگان در قالب یک نمایشگاه در سازه های شهرداری رشت به اکران عموم می رسد.
وی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان حق ورودی جهت اکران آثار اعطا می شود تصریح کرد :آثار طراحان شرکت کننده در این کارگاه توسط سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت خریداری شده وبه برترین آثار به نفرات اول تا سوم با توجه به‌ شایستگی جوایزی نقدی به ترتیب پنج و سه و نیم و دو میلیون توان اهدا خواهد شد.
وی بیان داشت :آثار بدست آمده در قالب پوستر ، اکران شهری ، بیلبوردها و عرشه های پل می باشد.
اسکندری به محوریت کارگاه پوستر در خصوص روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی و همچنین میرزا خلیل خان اولین شهردار رشت اشاره کرد وافزود: ۱۳ اثر در خصوص میرزا کوچک خان جنگلی و ۲ اثر نیز درخصوص میرزا خلیل خان رفیع می باشد.
گفتنی است اختتامیه کارگاه پوستربا محوریت نهضت حنگل صبح روز سه شنبه نهم آذرماه برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5581
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.