• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صورت پذیرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی محیط زیست با سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی گیلان

  • کد خبر : 4767
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
برگزاری نشست هم اندیشی محیط زیست با سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی گیلان
گیل نوین/گیلان نشست هم اندیشی محیط زیست با سازمان های مردم نهاد محیط زیستی گیلان در هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، الهه کلانتری، رییس اداره آموزش  حفاظت محیط زیست استان گیلان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و ابراز خوشحالی از حضور دوباره در جمع تشکل ها ، به تبیین برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در همکاری با تشکل ها پرداخت و آمادگی محیط زیست گیلان را برای تعامل هرچه بیشتر با سمن ها و همفکری با آنها اعلام کرد.

رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست گیلان از سازمان های مردم نهاد درخواست کرد که روی موضوعات مهم محیط زیستی استان مثل: منابع آب، پسماند و تالاب ها تمرکز داشته باشند. اینها بخش هایی است که امروزه در حوزه محیط زیست گیلان در اهمیت بیشتری قرار دارند

.کلانتری گفت: ما تشکل ها را بعنوان بازوی خودمان میدانیم و با شناختی که از سمن های محیط زیستی گیلان داریم در حوزه کاری خود متخصص هستند و فعالیت های بسیار خوبی دارند. وی اظهار داشت  شما سمن ها نمایندگان مردم هستید و گوش ما شنوای صحبت های شماست که مشکلات مردم را بیان کنید و اداره آموزش محیط زیست گیلان  آمادگی هر اقدامی که بتواند شما را به اهداف خود برساند دارد.

در این نشست  همچنین مسائل و موضوعات گوناگون از جمله دغدغه های سمنها در عرصه آموزش در مدارس و چگونگی استقرار مدیریت سبز در مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئيس اداره آموزش ضمن ارائه راهکارهای قانونی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در این حوزه اعلام نمود.

در ادامه این نشست، جلسه پرسش و پاسخ بین اعضای سمن ها و حاضرین، برگزار و نمایندگان سازمان های مردم نهاد حاضر به بیان دیدگاهها، نقطه نظرات و دغدغه های زیست محیطی خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4767
  • منبع : گیل نوبن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.