• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

برگزاری جلسه شورای سازمان مشاغل شهری شهرداری با حضور شهردار رشت

  • کد خبر : 22623
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
برگزاری جلسه شورای سازمان مشاغل شهری شهرداری با حضور شهردار رشت
گیل نوین_گیلان در راستای بررسی وضعیت بازار چه های شهری ، جلسه شورای سازمان مشاغل شهری شهرداری با حضور شهردار رشت برگزار شد.

به گزارش گیل نوین؛ به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، جلسه شورای سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری امروز پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور هاشم نوروزی فرد معاون مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و رحیم شوقی شهردار در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

ساماندهی مشاغل در بازارچه های میوه و تره بار و همچنین گل و گیاه شهر رشت و برنامه ریزی شهرداری در راستای ایجاد بازارچه های جدید از جمله موضوع های مورد بررسی در جلسه مذکور بود.

شهر رشت دارای دو میدان بار میوه و تره بار است که میدان بار آزادی با ۴۸ حجره واقع در بلوار مدرس و میدان بار ولیعصر (عج) با ۶۶ حجره در بلوار شهید افتخاری مشغول فعالیت هستند.

تعداد ۹ بازارچه دائمی میوه، تره بار و گل و گیاه با ۳۲۷ مغازه به مالکیت شهرداری در سطح شهر رشت فعالیت دارند و سرقفلی مغازه ها در اختیار اشخاص است ضمن اینکه تعداد ۲۹ بازارچه خصوصی با مجوز شهرداری در شهر رشت فعالیت می کنند.

تعداد ۲۷۷ کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر رشت فعالیت می کنند همچنین تعداد ۳۷ ون کافه تحت نظارت شهرداری در سطح شهر رشت فعال هستند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22623

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.