• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

برگزاری آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان

  • کد خبر : 24101
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
برگزاری آیین افتتاح پروژه های آبرسانی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان
گیل نوین_گیلان: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛ 68 پروژه آماده بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت تجمیعی در شهرستان سیاهکل با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش گیل نوین/؛به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران؛ با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان سیاهکل، ۶۸ پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بیش از ۱ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها به بهره‌برداری رسید.

مازیار غلامپور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تشریح پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری این استان اظهار داشت: آبرسانی و تأمین آب شرب ۹۳ روستا در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی از اهم این پروژه ها می باشد .

وی همچنین تصریح کرد:  با بهره برداری از این پروژه ها ۳۸ هزار نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب شرب سالم و با کیفیت برخوردار خواهند شد.

غلامپور در ادامه افزود: عملیات اجرایی مخزن ۲۰۰ متر مکعبی گرماور و پیشکلیجان؛ ایجاد ایستگاه پمپاژ توتکی مهربن و سوتکوابر؛ تامین آب آشامیدنی ۱۱ روستای سیاهکل؛ بهسازی ۸ دهنه چشمه شامل روستاهای گیلاکش، چوچل، تکام، اروشکی، توتکی و مهربن؛ اجرای پروژه استاندارد سازی ۲۳۰ فقره انشعاب آب جلیسه‌ احجام عملیاتی پروژه های افتتاحی شهرستان سیاهکل می باشد.

وی همچنین یادآور شد: اعتبار اجرای پروژه های مربوط به شهرستان سیاهکل، از محل طرح محرومیت زدایی و صندوق توسعه ملی به میزان ۴۲۴ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال تامین شده است.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24101

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.