• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

بازدید معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه از بیمارستان شهید انصاری رودسر

  • کد خبر : 22614
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
بازدید معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه از بیمارستان شهید انصاری رودسر
گیل نوین_گیلان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، از بیمارستان شهید انصاری رودسر بازدید به عمل آورد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر مصطفی گل شکن_ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز- پنجشنبه، به منظور بررسی وضعیت بیمارستان شهید انصاری رودسر، طی بازدیدی، از نزدیک روند اجرایی و مسائل و مشکلات مربوط به کادر درمان بیمارستان مذکور را مورد بررسی قرار داد.

دکتر گل شکن در ابتدای این بازدید، طی گفت و گویی با دکتر حسین باصره_رئیس بیمارستان شهید انصاری رودسر با بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مسائل و مشکلات گذشته این بیمارستان تا به امروز، هماهنگی های لازم را جهت انجام اقدامات در خصوص بهبود عملکرد این بیمارستان، رفع موانع و مشکلات کادر درمان، وهمچنین، تهیه تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز بخش های درمانی این بیمارستان را انجام داد.

وی در پایان این بازدید، طی گفت و گو با پرستاران، از زحمات تمامی کادر درمانی که جهت ارتقاء سطح خدمات بهداشت و درمان این شهرستان وهمچنین خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22614

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.