• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از زیرساخت‌های اقتصادی آستارا

  • کد خبر : 2340
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از زیرساخت‌های اقتصادی آستارا
رشت_گیل نوین_ رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز در رأس هیأتی از زیرساخت‌های بین المللی اقتصادی در شهرستان مرزی بندر آستارا بازدید کرد.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل از ایسنا گیلان ، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی، در رأس هیأتی متشکل از “سیدرحمان سیدزاده” معاون قضایی دادگستری گیلان و برخی از مسئولان دستگاه قضا در استان و شهرستان مرزی بندر آستارا، در ابتدا با حضور در بارانداز بین المللی ریلی آستارا – آستارا بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، از پایانه غلات و پایانی در دست احداث نفتی و سایر محوطه‌های این پایانه بازدید به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری گیلان در ادامه با حضور در اداره کل گمرک شهرستان آستارا، درب مرز زمینی، محوطه گمرک، انبارهای عمومی، هانگارد و درب ترانزیتی زمینی را بازدید کرد.

وی در گفت و گو با چند از صاحبان کالا، ترخیص کاران و رانندگان کامیون های ترانزیتی، به بررسی مسایل و مشکلات آنها پرداخت و دلایل دپوی غلات و نهاده های دامی را در انبارهای گمرک زمینی بررسی کرد.

حجت الاسلام و مسلمین خلیلی، در ادامه ضمن انتقاد از تأخیر در عملیات محوطه سازی گمرک زمینی این شهرستان، با مدیرکل گمرک آستارا و پیمانکار پروژه گفت و گو و مشکلات موجود در تکمیل این پروژه را ارزیابی کرد.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، آخرین برنامه سفر رئیس کل دادگستری استان گیلان به این شهرستان بود که نحوه تخلیه غلات از پایانه اختصاصی غلات این منطقه را بررسی کرد و اقدامات صورت پذیرفته در راستای توسعه این منطقه را مناسب و در خور تقدیر دانست.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید،”حمیدرضا آبایی” مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان، “کریم رسولی” مدیر کل گمرکات آستارا و “سرهنگ هادی قاسمی” فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2340
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.