• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

بازدید استاندار گیلان به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مقامات استانی از پروژه باقیمانده آزاد راه قزوین_ رشت

  • کد خبر : 4900
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
بازدید استاندار گیلان به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی ، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مقامات استانی از پروژه باقیمانده آزاد راه قزوین_ رشت
گیل نوین/گیلان استاندار گیلان گفت: در راستای شتاب در تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت، بصورت روزانه از روند عملیات اجرایی این پروژه گزارش های دقیقی ارائه شود.

به گزارش گیل نوین/به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان؛ در جریان بازدید عصر روز پنجشنبه ، مهندس ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به ارائه گزارشی از روند تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت در محدوده منجیل به رودبار پرداخت.

در ادامه دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت حدود ۷۸ درصدی این پروژه گفت: تکمیل و بازگشایی آزادراه جزء اولویت هاست.

وی در ادامه افزود،: پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع پیش‌رو باید توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر تسریع روند عملیات عمرانی، افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم.

وی با قدردانی از صبوری و همراهی مردم شریف رودبار ابراز امیدواری کرد که با روند رو به رشد زیرساخت‌ها اقتصاد منطقه و استان شکوفا شود.

وی همچنین بر لزوم بازگشایی راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی تأکید کرد تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

دکتر عباسی تصریح کرد: دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای تسریع توسعه عمران و آبادانی همت ویژه داشته باشند.

وی همچنین امروز از روند احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل نیز بازدید کرد

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4900
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.