به گزارش گیل نوین/به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک این شرکت در مصاحبه با برنامه در مسیر توسعه شبکه باران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان، خدمات خود را در بسترهای مختلف به مشترکین ارائه می دهد که یکی از این بسترها، ارائه خدمات الکترونیک به صورت 24 ساعته از طریق مرکز ارتباطات مردمی 122 است.
حمیدرضا ناطقی افزود: مردم استان در هر نقطه ای که باشند با شماره گیری 122 می توانند از خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب گیلان مانند رفع حوادث، اعلام کارکرد کنتور و فروش انشعاب بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از بسترهای خدمات الکترونیک شرکت آبفای گیلان کد ussd به شماره #122*6655* است که هم استانی های عزیز با شماره گیری این کد می توانند شماره همراه خود را ثبت کرده و قبوض آب را دریافت کنند.
ناطقی گفت: پورتال شرکت به آدرس www.gpww.ir و سامانه پیامکی به شماره 200001522 نیز از دیگر بسترهای ارائه خدمات الکترونیک شرکت آبفای گیلان بشمار می رود.
وی افزود: با ارائه خدمات الکترونیک، علاوه بر صرفه جویی در زمان، مصرف برق، کاغذ و حفظ محیط زیست، مشترکین نیز خدمات شرکت آب و فاضلاب را راحت تر و به صورت غیرحضوری در مدت زمان کوتاه تری دریافت می کنند.