• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر استان گیلان و بسیج سازندگی

  • کد خبر : 5133
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
انعقاد تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر استان گیلان و بسیج سازندگی
گیل نوین/گیلان جمعیت هلال احمر استان گیلان و بسیج سازندگی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل اژ روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ این تفاهم‌نامه به منظور گسترش مشارکت، همفکری و همکاری در زمینه های مختلف و توسعه اهداف بشردوستانه و سازماندهی تیم های عملیاتی با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی رئیس بسیج سازندگی و برخی معاونین نهاد دو مجموعه در محل جمعیت هلال احمر استان گیلان به امضاء رسید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امروز در کشور ما فداکار خدمت داریم که طبق قانون اگر کسی در فرآیند خدمت رسانی آسیبی ببینید با نام زیبای فداکار خدمت در جمعیت هلال احمر شناخته می شود.
غلامی با بیان اینکه همانطور که همه اعضای هلال احمر می توانند بسیجی مخلص و پای کار نظام  باشند اظهار داشت: همه بسیجیان هم می توانند یک هلال احمری پای کار باشند و در طی حوداث مختلفی که رقم خورده است گروه های جهادی با روحیه بسیجی و یک نجاتگر هلال احمر فرقی نمیبینم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: بالاترین درجه در هلال احمر ایثار است و این پتانسیل که در جمعیت هلال احمر وجود دارد نزدیک به ۱۰۰ سال است که در تعامل با مجموعه های نظامی هم بوده ایم و همیشه این دغدغه وجود داشت که چگونه ممدی توانیم با ظرفیت سازمان بسیج تعامل داشته باشیم و تیم های امداد و نجات را تشکیل بدهیم.
سیاوش غلامی اظهار داشت: امروز ما خوشحالیم که با امضای تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی که شیوه نامه اجرایی این کار تدوین شده است، آموزش های لازم و هدفمند را به بسیجیان ارجمند بدهیم.
در ادامه سرهنگ ابراهیمی رئیس بسیج سازندگی استان گیلان با بیان اینکه به حق، مدیون اباعبدالله (ع) اظهار کرد: امروز حرکت های جهادی پاسخگوی اقدامات می باشد که باید ارج نهاده شود و غیر از حرکت های جهادی نمی توان کارها را پیشبرد و این همکاری مشترک که از قبل هم بوده است و امروز  که ساختارمند شده است فوق العاده تاثیر بسزایی داشته است و در اکثر اتفاقات غیرمترقبه کشور این دو سازمان در کنارهم به فعالیت پرداخته اند و خدمت رسانی کرده اند و امروز این اتفاق مبارک حتما در پیشبرد ماموریت ها و اتفاقات غیر مترقبه می تواند نقش موثری داشته باشد.
رئیس بسیج سازندگی گیلان افزود: جامعه هدفی که امروز بصورت تخصصی فعالیت می کنند، نیازمند آموزش هدفمند و تخصصی هستند که در زمان بحران بتوانند در سریعترین زمان ممکن گروه های جهادی وارد عمل شوند و خدمت رسانی کنند، انشاالله که خداوند متعال به همه ما توفیق بدهد که همچنان بتوانیم درتحقق آرمان های نظام تلاش کنیم.
شایان ذکر است؛ در انتها تفاهم نامه این همکاری به امضای مدیران دو مجموعه رسید.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5133
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.