• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در پنج ماهه لغایت مردادماه سالجاری صورت گرفت :

ارائه بیش از ۱۳۰۰ فقره کمک هزینه کفن و دفن توسط تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 2490
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
ارائه بیش از ۱۳۰۰ فقره کمک هزینه کفن و دفن توسط تامین اجتماعی گیلان
رشت_گیل نوین_ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در گزارشی از انجام بیش از 90 درصدی کمک هزینه کفن و دفن بصورت غیرحضوری در شعب استان خبر داد .

.

به گزارش  گیل نوین/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه در پنج ماهه لغایت مردادماه سالجاری از مجموع ۱۳۱۳ فقره کمک هزینه کفن و دفن پرداختی ، تعداد ۱۲۰۵ مورد یعنی ۹۱/۷ درصد آن بصورت غیرحضوری انجام گرفته است اذعان داشت : در شش شعبه اسالم ، بندرآستارا ، سیاهکل ، صومعه سرا ، کوچصفهان و فومن ۱۰۰ تعهدات این حوزه غیرحضوری انجام گردیده و شعب تالش ، رضوانشهر و لاهیجان با ۹۷ درصد ، رستم آباد ۹۶ درصد و لوشان ۹۵ درصد در جایگاههای بعدی قرار دارند .

وی با بیان اینکه در ۷۵ درصد واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان یعنی ۲۱ شعبه بیش از ۹۰ درصد این تعهد بصورت غیرحضوری ارائه شده است خاطر نشان نمود واجدین دریافت این تعهد میتوانند در صورت ایجاد حساب کاربری از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir ، پس از ثبت شماره حساب در مسیر تعیین شده ، ازطریق منوی تعهدات کوتاه مدت با بارگذاری مستندات مربوطه اقدام و بدون مراجعه حضوری از این خدمت بهره مند گردند .

شایان ذکر است شعبه یک رشت با ۱۹۸ مورد ، شعبه دورشت با ۱۶۰ فقره و بندرانزلی با ۱۲۰ مورد دارای بیشترین آمار تعهداتی در این حوزه طی این مدت بوده اند .”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2490
  • منبع : گیل نوین

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.