• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

ارائه برنامه های هدفمند در شهر دوستدار کودک در راستای تربیت آینده سازان این شهر و دیار

  • کد خبر : 3585
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
ارائه برنامه های هدفمند در شهر دوستدار کودک در راستای تربیت آینده سازان این شهر و دیار
رشت/گیل نوین رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در شهر دوستدار کودک در کنار توجه به ایجاد فضای بازی و آموزشی شاد و پُر نشاط باید به ارائه برنامه های هدفمند آموزشی به منظور تربیت صحیح آینده سازان این شهر و دیار نیز توجه داشته باشیم.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، رئیس شورای شهر رشت با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت : امیدواریم ماه ربیع الاول برای تمامی مسلمانان بالاخص مردم فرهیخته رشت مملو از برکات و سعادت و سلامتی باشد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک روز جهانی کودک به تمامی کودکان ایران اسلامی بالاخص کودکان شهر رشت افزود: کودکان هر سرزمین و شهر و دیاری ، از عوامل پیوند ما بین نسل گذشته و آینده هستند و با پرورش صحیح آن ها می توانیم آداب و رسوم و ارزش ها را زنده نگه داشته و به نسل های بعد نیز منتقل کنیم.

وی به عنوان رشت شهر دوستدار کودک اشاره کرد و گفت: شهر رشت عنوان شهر دوستدار کودک را کسب کرده است اما برای تحقق جامع این عنوان باید زیر ساخت های موجود را توسعه و تقویت کنیم و امکاناتی از جمله پارکها و فضای بازی با امنیت کافی ،محل های عبور و مرور ایمن، ایجاد مبلمان شهری مناسب و متناسب با سلایق کودک را در سطح شهر ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ایجاد پارک های موضوعی از دیگر مواردی است که در شهر دوستدار کودک باید مورد توجه باشد تصریح کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب در شهر دوستدار کودک به آنان اجازه بیان عقایدشان را بدهیم و به نحوی آنان را براي پذیرش مسئولیت های آینده آماده کنیم .

کارگرنیا به نگاه شهر دوستدار کودک به کودکان دارای نیازهای ویژه اشاره کرد و گفت: شهر دوستدار کودک متعلق به تمامی کودکان با هر وضعیت و شرایط است و یقینا باید در شهر دوستدار کودک به کودکانی که بنا به دلایلی دارای محدودیت های جسمی و حرکتی نیز هستند توجه شود و انتظار داریم شهرداری رشت در اجرای پروژه هایی با این محوریت ، به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه برای تحقق اهداف شهر دوستدار کودک باید از نظرات سازنده کارشناسان این حوزه بهره مند شویم بیان کرد: در شهر دوستدار کودک در کنار ایجاد فضاهای بازی و…با موضوعات مختلف آموزشی نیز روبه رو هستیم و باید به منظور ارائه برنامه های هدفمند در شهر دوستدار کودک در راستای تربیت آینده سازان این شهر و دیار از نظرات کارشناسان این امر بهره مند شویم.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3585
  • منبع : شورای شهررشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.