• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

احداث كابل خودنگهدار در مناطق كم برخوردار با اعتباری بیش از ۲۴۶۰ میلیون ریال

  • کد خبر : 2546
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
احداث كابل خودنگهدار در مناطق كم برخوردار با اعتباری بیش از ۲۴۶۰ میلیون ریال
رشت/گیل نوین  دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان از احداث بیش از 2000 متر کابل خودنگهدار دو منطقه کم برخوردار و روستایی شهرهای کوچصفهان و تولم شهر خبر داد.

 

به گزارش گیل نوین/ وی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت پذیرفته و به همت ۵ اکیپ عملیاتی، در منطقه لاله دشت کوچصفهان ۱۰۳۳ متر شبکه فرسوده با اعتباری معادل ۹۶۰ میلیون ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.
هنرمند گفت: در روستای گلاب خواران بخش تولم شهر نیز ۱۰۰۰ متر کابل خودنگهدار با زحمات ۵ اکیپ اجرایی با اعتباری بیش ۱۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه ها در شهر کوچصفهان اعلام داشت: در سال ۹۹ در مناطق شهری و روستایی کوچصفهان ۳۲ کیلومتر  کابل خودنگهدار با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال و در سالجاری نیز تا کنون بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.
وی افزود: طی دو دهه اخیر در استان گیلان شاهد بارش های سنگین برف و سایر بلایای طبیعی بوده ایم که خسارات عمده ای به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق گیلان وارد شد و موجبات فرسودگی حجم بالایی از شبکه های توزیع برق را فراهم آورد.
هنرمند تاکید کرد: از ابتدای سال گذشته از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان اجرای دو طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری با جدیت درحال اجرا است تا تمام مردم شریف استان بتوانند از برقی مطمئن و پایدار بهره مند شوند

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2546
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.