• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان :

احداث بیش از ۱۳۰۰ متر شبكه با كابل خودنگهدار در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال

  • کد خبر : 5301
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
احداث بیش از ۱۳۰۰ متر شبكه با كابل خودنگهدار در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال
گیل نوین/گیلان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث 1300 متر شبکه با کابل خودنگهدار در حوزه روستائی شهرستان شفت با اعتباری قریب به 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گیل نوین/طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شفت و شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در در دو روستای جیرده و شالده شهرستان شفت اجرا شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های احتمالی پیش رو در استان گیلان  و در راستای اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار بیش از ۱۳۰۰ متر شبکه فرسوده سیمی دو روستای جیرده و شالده در شهرستان شفت با اعتباری قریب به ۲ میلیارد ریال با کابل هادی روکش دار جایگزین شد.

محمد اسماعیل هنرمند افزود در سال گذشته قریب به ۴۱ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون حدود ۳۲ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

وی اظهار داشت : پروژه احداث ۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای جیرده و شالده شهرستان  شفت به همت و تلاش ۳ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

.شایان ذکر است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس پژمان جمالی سرپرست امور توزیع برق شهرستان شفت ، بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5301
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.