• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیر کل پست و دبیر کارگروه #جی_نف استان گیلان

اجرای همزمان بهنگام سازی پایگاه داده مکانی همراه با ممیزی املاک از موضوعات مهم برای تسریع و تسهیل در تکمیل پروژه #جی_نف است

  • کد خبر : 22071
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۰۳
اجرای همزمان بهنگام سازی پایگاه داده مکانی همراه با ممیزی املاک از موضوعات مهم برای تسریع و تسهیل در تکمیل پروژه #جی_نف است
گیل نوین_گیلان مدیرکل پست گیلان ، اجرای همزمان بهنگام سازی پایگاه داده مکانی همراه با ممیزی املاک را از موضوعات مهم برای تسریع و تسهیل در تکمیل پروژه #جی_نف در استان عنوان کرد.

به گزارش گیل نوین/محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان استان گیلان با #محمدرضا_رستمی رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل پست و دبیر کارگروه #جی_نف استان گیلان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه استاندارد ملی نشانی در استان به منظور بسترسازی سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ که بصورت ثبتی مبنا برگزار خواهد شد اظهار داشت : نامگذاری معابر فاقد نام ؛ بهنگام سازی پایگاه داده املاک و نصب پلاک های کدپستی هوشمند از الزامات اجرای این طرح خواهد بود که معابر فاقد نام از مشکلات عدیده در پیاده سازی این پروژه در استان می باشد که می طلبد شهرداریها ضمن تخصیص منابع به تسریع در روند اجرایی شدن این پروژه در استان کمک نمایند .

وی همچنین اجرای همزمان بهنگام سازی پایگاه داده مکانی همراه با ممیزی املاک را از دیگر موضوعات مهم برای تسریع و تسهیل در تکمیل پروژه #جی_نف در استان دانست .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این دیدار بر احصاء محمل های قانونی برای تخصیص اعتبار و تسریع در پروژه #جی_نف تاکید کرد و بر همکاری این سازمان به منظور تکمیل زیر ساخت های سرشماری نفوس و مسکن قول مساعد داد .

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22071

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.