• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

آماده باش اكیپ های عملیاتی شركت توزیع برق گیلان در شب چهارشنبه سوری

  • کد خبر : 24834
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
آماده باش اكیپ های عملیاتی شركت توزیع برق گیلان در شب چهارشنبه سوری
گیل نوین_گیلان: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان از آماده باش اکیپ های عملیاتی و همکاران امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق در شب چهارشنبه سوری خبر داد .

به گزارش گیل نوین؛محمدتقی مهدیزاده گفت :با توجه مراسم چهارشنبه سوری، مدیران و پرسنل شرکت توزیع برق گیلان در سراسر استان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۷۰ اکیپ ساماندهی و در حال آماده باش هستند که در صورت بروز خاموشی احتمالی نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: ضروری است از برپایی آتش در مجاورت شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و پرتاب مواد محترقه به سمت آنها جدا خودداری شود زیرا موجب خاموشی های برق طولانی مدت برای ساکنین محل مورد نظر و محلات مجاور خواهد شد.

وی ادامه داد: پرسنل خدمتگذار شرکت برق استان تا بامداد روز بعد در حالت آماده باش هستند و در صورت خاموشی های احتمالی برق نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

مهدیزاده افزود: امیدواریم با همراهی مردم شریف استان بتوانیم چهارشنبه آخر سال را بدون هیچ مشکل و حادثه ای پشت سر بگذاریم.

وی در پایان اظهار داشت: مشترکین محترم می توانند هرگونه خاموشی یا حوادث در حوزه برق را از طریق اپلیکیشن برق من یا تلفن ۱۲۱ ( مرکز فوریت های برق) اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24834

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.