• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

آغاز بکار سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز ۴۴۹۵۵ در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان

  • کد خبر : 26044
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
آغاز بکار سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز ۴۴۹۵۵ در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان
گیل نوین_گیلان: در راستای برنامه های تکریم ارباب رجوع و سهولت در اخذ نوبت گیری غیرحضوری، از ابتدای خردادماه سالجاری سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز با شماره یکتای 44955 در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در سراسر استان آغاز بکار می نماید.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همزمان با فرخنده میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا (ع) و در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش کیفیت و سهولت اخذ نوبت غیرحضوری از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان و به منظور اجرای برنامه های ارتقای خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی، سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز تامین اجتماعی در سراسر استان با شماره ۴۴۹۵۵ (با تلفن ثابت) و ۰۱۳۴۴۹۵۵ (با تلفن همراه) ازتاریخ ۱۴۰۳/۳/۱ برقرار می گردد.

براساس این گزارش بیمه شدگان معزز سازمان تامین اجتماعی می توانند علاوه بر سایر روشها (وبسایت Nobat.tamin.ir – Nobatdgilan.tamin.ir -کد #۱۳*۱۴۲۰*۴* و# ۲۲*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* ، اپلیکشن رایطب) و شماره تماس های قبلی نوبت دهی الکترونیکی هر مرکز درمانی، از ابتدای خردادماه سالجاری از سامانه متمرکز ۴۴۹۵۵ نیز برای دریافت نوبت غیرحضوری هر روزه از ساعت ۶ صبح استفاده نمایند.

شایان ذکر است با توجه به درخواست های بیمه شدگان از اول خردادماه آغاز ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان از ساعت ۶ صبح خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=26044

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.