• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

آغاز به کار انجمن نجوا فردا با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گیلان

  • کد خبر : 24213
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
آغاز به کار انجمن نجوا فردا با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گیلان
گیل نوین_گیلان: همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین احدی  اولین انجمن نیکوکاران جامعه ورزش ایران (نجوا ) فردا پنجشنبه ۲۶ بهمن در گیلان افتتاح میشود .

به گزارش گیل نوین/؛به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین احدی به گیلان ،  برنامه های متنوعی انجام می شودکه افتتاح انجمن نجوای گیلان با هدف انجام کارهای خیرخواهانه توسط قهرمان ورزشی از جمله آنهاخواهد بود.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : حضور نام آواران ورزش ایران  از جمله آقایان  فردین معصومی ، هادی طباطبایی و خانمها نازنین ملایی و سارابهمنیار از قهرمانان برجسته ورزش گیلان که عضو بنیاد نجوا میباشند،  از اهمیت کارکرد این بنیاد خبر میدهد .

وی افزود: با حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ،  علاوه بر آزادی ورزشکاران زندانی جرایم مالی ، مراسمی برای تجلیل از ۲۵ نفر از باشگاه داران برتر فرهنگی گیلان در زورخانه امام علی ( ع ) ورزشگاه شش هزار نفری شهدای رشت هم برگزار خواهد شد .

گفتنی است که حجت الاسلام و المسلمین احدی به پاسداشت قهرمانان کاراته جهان خانم ها سارا بهمنیار و فاطمه قاسمی از روستای دهسر آستانه اشرفیه ،  زادگاه این نام آوران نیز بازدید و در مدرسه محل تحصیل آنها پکیج ورزشی از طرف قهرمانان اهدا  خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24213

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.