• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

فرایند ارزیابی امدادگران و گازبانان شرکت گاز استان گیلان آغاز شد

  • کد خبر : 27010
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
فرایند ارزیابی امدادگران و گازبانان شرکت گاز استان گیلان آغاز شد
گیل نوین_گیلان: با هدف افزایش سطح کیفی و سرعت ارائه خدمات، فرایند ارزیابی امدادگران و گازبانان در شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

به گزارش گیل نوین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر بیان کرد: این ارزیابی به دستور ستاد شرکت ملی گاز ایران در حال اجراست و طی آن کلیه امدادگران و گازبانان در طول ۱۰ هفته ارزیابی خواهند شد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این ارزیابی، ۵ سرداور و ۳۰ داور به همراه تیم های نظارت و تدارکات، عملکرد ۲۳۰ امدادگر و ۲۴۲ گازبان شرکت گاز گیلان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

جمال نیکویی در خصوص اهداف اجرای این ارزیابی یادآور شد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام آیتم ها، به روزرسانی اطلاعات گازبانان و امدادگران و پویایی عملکرد از مهم ترین اهداف برگزاری این ارزیابی است.

همچنین شهرام مداح حسینی رییس امور HSE شرکت گاز گیلان و مسئول برگزاری کمیته ارزیابی امدادگران و گازبانان درخصوص اجرای این برنامه، خاطرنشان کرد: امدادگران و گازبانان در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به روز بودن علمی این نیروها برای کشور و شرکت ملی گاز ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می شود.

وی درخصوص آزمون های امدادگران و گازبانان اظهار داشت: ۵ آزمون علمی، آمادگی جسمانی، ابزارشناسی، تعویض کنتور و رگولاتور و اطفاء حریق به صورت متمرکز در مجموعه منازل سازمانی شرکت گاز برگزار می شود و مابقی آزمون ها به صورت شهرستانی و با نظارت کامل ستاد به انجام خواهد رسید.

لازم به توضیح است، این ارزیابی ها تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت و طی آن امدادگران و گازبانان در گروه های ۵۰ نفره در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=27010

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.