• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠٥٩٦٠ “برای تسریع در امر پاسخگویی به مشکلات مددجویان اختصاص دارد

  • کد خبر : 13650
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠٥٩٦٠ “برای تسریع در امر پاسخگویی به مشکلات مددجویان اختصاص دارد
گیل نوین-گیلان خدمت بین داناگفت :ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور تسریع در امر پاسخگویی و پیشگیری از هرگونه بیماری برای مددجویان فراهم شده است.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در ملاقات مردمی ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
وی یادآورشد: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور تسریع در امر پاسخگویی و پیشگیری از هرگونه بیماری برای مددجویان فراهم شده است.
خدمت بین دانا افزود: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠٥٩٦٠ ” با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.
گفتنی است طبق روال سه شنبه هرهفته و در راستای دیدار چهره به چهره  سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق محمدبرهود رئیس در پذیرش بهزیستی استان و عباس امام پناهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان با حضور در واحد پذیرش اداره کل بهزیستی گیلان ،با مددجویان و توانخواهان دیدار و گفت وگو کرد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=13650

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.