• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
طی آمارهای ارائه شده ازسوی سامان مدیریت و برنامه ریزی کشور:

رضایتمندی مراجعین از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان افزایش یافته است

  • کد خبر : 25888
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
رضایتمندی مراجعین از عملکرد مراکز ملکی تامین اجتماعی گیلان افزایش یافته است
گیل نوین_گیلان: براساس آمارهای ارائه شده از سوی دستگاهای ارزیاب، در سال 1402 میزان رضایتمندی از خدمات درمانی سرپایی، بستری و کمیسیون پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نسبت به سال 1401 با رشد مواجه بوده است.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، آمارهای ارائه شده از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور، طی نظر سنجیهای انجام شده از مراجعین مراکز ملکی تامین اجتماعی استان، میزان رضاتنمندی از نحوه برخورد و ارائه خدمات، میزان رضایتمندی از تسهیلات رفاهی، نحوه برخورد و ارائه خدمات توسط واحدهای مختلف و… در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با رشد مواجه بوده است که منجر به افزایش تمایل به مراجعه مجدد به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان و دریافت خدمات گردیده است.

قابل به ذکر است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۴۰۰ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل ۱۰۷ بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=25888

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.