• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان

  • کد خبر : 26314
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان
گیل نوین_گیلان: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح سلامت‌محور وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شد.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر بهرام عین‌اللهی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح سلامت‌محور در استان گیلان حضور یافت.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در استان گیلان ۲۰ طرح عام‌المنفعه سلامت‌محور بهداشتی، درمانی، تجهیزاتی و زیست‌محیطی را افتتاح خواهد کرد.

برای طرح‌هایی که امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان گیلان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند، حدود ۴۶۸ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری، طرح تحول سلامت، محرومیت‌زدایی و درآمد اختصاصی اعتبار صرف شده است.

در جریان افتتاح طرح‌هایی که با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسند، هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع به فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی استان افزوده می‌شود.

دیدار با آیت‌الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان، افتتاح متمرکز و غیرمتمرکز پروژه‌های سلامت‌محور و همچنین بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست احداث مجتمع دانشگاهی لاکان رشت، بخشی از برنامه‌های سفر یک روز مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گیلان است.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=26314

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.