• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

این انقلاب، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست

  • کد خبر : 23930
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
این انقلاب، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست
گیل نوین_گیلان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی‌ گفت: این انقلاب، بی نام خمینی (ره ) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست چون نسیم خوشی از هر سو می‌ورزد و جان عاشقان را می‌نوازد.

به گزارش گیل نوین؛ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌ های گره‌کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

در ادامه این یادداشت آمده است ؛ بهار پیروزی، با همه مهربانی‏‌ها و طراوتش، شکوفه‌های امید و ایثار و حماسه را به ارمغان می‌‏آورد.

پرندگان سفیدبال و سبکبال، تنگی قفس اسارت را بال می‏‌گشایند و در قاب نیلگون آسمان، نغمه آزادی سر می‌‏دهند و از هر کوی و برزن این خاک مقدس، غریو «اللّه‏ اکبر»، نوید نصرت را طنین‌انداز می‏‌کند.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب خویش، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حماسه و ایثار و انقلاب رقم زدند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=23930

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.