• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد،جوانان دنیای اسلام او را میستایند

  • کد خبر : 11583
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد،جوانان دنیای اسلام او را میستایند
گیل نوین/گیلان حضرت آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که در رشت برگزار شد ،گفت: امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر بایستد، جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.

به گزارش گیل نوین/به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،حضرن آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در نخستین جشنواره ملی رسم جوانمردی که در سالن نامجوی رشت برگزار شد ، اظهار داشت : جوانان و ورزشکاران خوب کشورمان شرایط حاکم بر دنیای امروز یعنی ایستادگی در برابر قدرت های زر و زور را درک می کنند و درود بر جوانان ورزشکاری که به ملیت و آیین ملت ها می اندیشند.
وی با اشاره به عدم حضور و بازی نمایندگان ورزش کشورمان در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین بین المللی گفت : رژیم غاصب صهیونیستی غده ی چرکین در درون دنیای اسلام است و آن جوان ورزشکاری که حاضر می شود تا با این غده چرکین در صحنه های بین المللی ورزش با به رسمیت نشناختن این کشور و عدم حضور در میدان رقابت ،به ستیز برخیزد مایه فخر ملت های اسلامی و بلکه ملت های آزاده دنیاست.
آیت الله فلاحتی ادامه داد : امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد : از خداوند متعال برای ملت ایران ،جوانان غیور کشورمان و تمامی کسانی که متولی ارتقای جامعه ایرانی و اسلامی هستند بهروزی و سلامتی مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=11583

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.